Veelgestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen, maar staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan contact op, want blijven zitten met een vraag is niet nodig!

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Binnen Nederland hoef je geen verzendkosten te betalen!

Omdat het duurder is om een pakket naar het buitenland te versturen, vragen we € 4,- per pakket dat naar België of Duitsland verstuurd moet worden. Bestel je voor meer dan € 50,-? Dan hoef je voor verzending naar het buitenland niet extra te betalen!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Omdat jouw foto speciaal voor jou wordt afgedrukt, worden de materiaalsoort en de afmeting op het moment van de bestelling doorgegeven aan de afdrukcentrale.
Het afdrukproces neemt tijd in beslag, het zorgvuldig verpakken en versturen natuurlijk ook. Maar het wachten duurt niet heel lang! Binnen twee weken (meestal sneller) staat de bezorger bij je aan de deur.
Op het moment dat de foto de deur uitgaat krijg je via de mail een track & trace code toegstuurd, zodat je precies weet wanneer je de foto kunt verwachten.

Ansichtkaarten ontvang je binnen drie dagen al!

Wat moet ik doen als de foto is beschadigd?

Gelukkig komt dat haast nooit voor, want de foto’s worden zodanig verpakt dat ze niet kunnen kreuken, buigen of breken. We hebben afspraken met de transporteur gemaakt over het omgaan met de producten. Er mag natuurlijk niet mee gegooid worden!

Maar het is mensen werk en dan kan er wel eens wat mis gaan. Als je dat merkt, maak dat direct een foto van wat je ziet en neem contact op met de fotograaf. Zij zal zo snel mogelijk met een oplossing komen.

Ik heb me bedacht, mag ik de foto ruilen?

De foto wordt pas geprint op het moment dat je een bestelling plaatst, dus speciaal voor jou. Helaas kan je de foto daarom niet ruilen als je misschien toch een andere had willen uitzoeken of als je toch een ander formaat wilt.

Natuurlijk is dat best spannend, daarom kan je van te voren digitaal de foto op je eigen muur projecteren en de afbeelding met de foto op jouw eigen muur zelfs downloaden, zodat je ook kan overleggen.

Dat klinkt ingewikkeld, maar dat is het helemaal niet! In deze video laat Monique zien hoe je dat doet: video bekijken.

Kan ik de foto van te voren op mijn eigen muur bekijken?

Jazeker! Dat kan! In deze video legt Monique uit hoe je dat kunt doen.

Bij elke foto in de webwinkel vind je een knop ‘bekijk op je eigen muur’ waarmee je de foto op je eigen muur kunt tonen!

Ik wil graag een unieke foto. Kan elke foto maar 1x besteld worden?

Ja en nee.
Als je een foto bestelt op dibond op op perspex, dan krijg je inderdaad een unieke foto! Iedere foto in de webwinkel kan maar 1x als luxe print verkocht worden.

Sommige foto’s lenen zich ervoor om (ook) op Fine Art papier geprint te worden. Die foto’s zijn voorzien van het logo van Monique en deze foto’s kunnen wel vaker besteld worden.

De fotograaf behoudt zich altijd het recht voor de foto’s te printen op panelen om die te kunnen tonen bij een expositie.

Ik heb een verzoek. Kan Monique ook in opdracht een foto voor mij maken?

Ja natuurlijk! Juist leuk! Als je iets in gedachten hebt, neem dan contact op met Monique, dan kan je het met haar bespreken.