Veelgestelde vragen

Hieronder staan de meest gestelde vragen, maar staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan contact op, want blijven zitten met een vraag is niet nodig!

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Binnen Nederland hoef je geen verzendkosten te betalen!

Omdat het duurder is om een pakket naar het buitenland te versturen, vragen we € 5,- per pakket dat naar België of Duitsland verstuurd moet worden. 
De verzendkosten voor Spanje zijn € 20,-

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Omdat jouw foto speciaal voor jou wordt afgedrukt, worden de materiaalsoort en de afmeting op het moment van de bestelling doorgegeven aan de afdrukcentrale.
Het afdrukproces neemt tijd in beslag, het zorgvuldig verpakken en versturen natuurlijk ook. Maar het wachten duurt niet heel lang! Binnen twee weken (meestal sneller) staat de bezorger bij je aan de deur.

Wat moet ik doen als de foto is beschadigd?

Gelukkig komt dat haast nooit voor, want de foto’s worden zodanig verpakt dat ze niet kunnen kreuken, buigen of breken. We hebben afspraken met de transporteur gemaakt over het omgaan met de producten. Er mag natuurlijk niet mee gegooid worden!

Maar het is mensen werk en dan kan er wel eens wat mis gaan. Als je dat merkt, maak dat direct een foto van wat je ziet en neem contact op met de fotograaf. Zij zal zo snel mogelijk met een oplossing komen.

Ik heb me bedacht, mag ik de foto ruilen?

De foto wordt pas geprint op het moment dat je een bestelling plaatst, dus speciaal voor jou. Helaas kan je de foto daarom niet ruilen als je misschien toch een andere had willen uitzoeken of als je toch een ander formaat wilt.

Ik heb een verzoek. Kan Monique ook in opdracht een foto voor mij maken?

Ja natuurlijk! Juist leuk! Als je iets in gedachten hebt, neem dan contact op met Monique, dan kan je het met haar bespreken.